Kvalitně zabalené tiskoviny předplatitelé ocení


</div>
<p><!DOCTYPE html PUBLIC

Výhody plastové poštovní obálky zaručeně ocení jak zákazníci, tak obchodníci. I když je pravda, že o zákazníky zde jde především, protože pokud je s doručeným zbožím spokojený zákazník, tak se mu obchodník rád přizpůsobí. A z tohoto důvodu je s podivem, že například mnozí prodejci a odesílatelé tiskovin stále odesílají své výtisky zákazníkům a předplatitelům nebalené. Přitom u takového nezabaleného časopisu anebo novin riskují jeho znehodnocení hned několika různými vlivy najednou. Prvním takovým faktorem, který se dokáže na kvalitě zásilky výrazně podepsat je počasí.

ehop

A nemusí to hned znamenat, že se venku musí čerti ženit a trakaře padat. Jistě, pokud prší o sto šest, pak je jasné, že papír namokne, navlhne a pokroutí se. Ovšem i sluníčko dokáže s papírem divy. Pár hodin na přímém slunci způsobí vyblednutí a méně kvalitní tiskařské barvy vezmou za své. Nicméně nemusí jít hned o počasí, které vaši zásilku poškodí. Mnohdy stačí i zvědavý poštovní doručovatel. Třeba takový, který má zrovna dost dlouhou chvíli na to, aby si při ní prolistoval zajímavý časopis či noviny.

300x250

A pakliže se jedná o tisk založený na velkoplošných kvalitních fotografiích, budou na nich jistě patrné otisky prstů a jiné stopy po zvědavém čtenáři, které už nikdo nesmyje. A do třetice zmiňme i to, že ne každý adresát se chce svému okolí pochlubit tím, jaká zásilka mu dorazila do schránky. Tím spíše, pokud se jedná o nějakou tiskovinu s citlivým obsahem.

balíky

Pokud si předplatíte třeba nějaký žhavý erotický časopis a všichni pošťáci a sousedi ho uvidí ve schránce, tak se o vás brzy může povídat ledacos a nic s tím neuděláte. Ovšem v případě, že by váš odesílatel začal balit vaše objednané časopisy či noviny do plastových poštovních obálek, měli byste rázem po starostech: Nikdo by neviděl, o co se jedná, nikdo by si tisk nemohl prohlížet před vámi a poškození cestou by mu také nehrozilo.

Kvalitně zabalené tiskoviny předplatitelé ocení
Ohodnoťte příspěvek